Lataa canvas ja kehitä yhä erinomaisempaa rekrytointiviestintää

Hakijakeskeisyys on enemmän kuin kampanja

Positiivisia mielikuvia herättävät organisaatiot nousevat ihmisten mielissä kärkeen työnantajienkin top-listalla. Siksi rekrytointitavoitteiden toteutumiseksi tarvitaan satsauksia viestintään ja markkinointiin. Keskinkertaiset suorittajat jäävät erinomaisten viestijöiden varjoon. 

Erinomaisen rekrytointiviestinnän on oltava tapa, ei kampanjaluontoinen poikkeus. Onnistunut rekrytointiviestintä sekä työnantajakuvan rakentaminen vaativat suunnittelua, resursseja ja seurantaa.

Kun työnantajakuva on kunnossa, oikeiden hakijoiden kiinnostus herätetty ja prosessit toimivia, on siitä hyötyä kriittisen korvausrekrytoinninkin hetkellä. Viestit tavoittavat  oikeat ihmiset ja suosittelut kulkevat suusta suuhun.

Jos haluat syventyä työnantajakuvan ja rekryviestinnän kehittämiseen lisää, voit aina ottaa yhteyttä tiimiimme. 

 

Suunnittele rekrytointiviestintää canvasin avulla

Rekrytointiviestinnän suunnittelun canvas auttaa käymään läpi oman organisaatiosi:

  • työnantajakuvan avainviestit
  • hakijapersoonat
  • rekrytointiviestinnän prosessit, työkalut ja resurssit. 

Suunnittelupohja on tarkoitettu yhteisen keskustelun ja ideoinnin tueksi. Kokonaisuuden hahmottamisesta saat raamit konkreettiselle kehittämistyölle.

Rekrytointiviestinnan suunnittelun canvas pieni