Medita

Vastuullisuusviestinnän itsearviointi

Viestiikö organisaatiosi vastuullisuudesta?

Vastuullisuusviestintä kietoutuu erottamattomasti organisaation strategiaan ja johtamiseen ja se läpäisee kaiken arjen toiminnan.

Monessa organisaatiossa tehdään jo paljon vastuullisuustekoja, mutta niistä ei aina kerrota ulospäin. Vastuullinen liiketoiminta ja siitä viestiminen on monelle organisaatiolle käyttämätön mahdollisuus.

Onko organisaatiossasi pohdittu vastuullisuusviestinnän mahdollisuuksia? 

vastuullisuuskuva_medita_color

Vastuullisuusviestinnän itsearviointi auttaa:

  • mittaamaan organisaatiosi vastuullisuusviestinnän nykytilan
  • tunnistamaan vastuullisuusviestinnän osa-alueet, joissa organisaatiollasi on vielä parannettavaa ja joissa olette jo hyvällä tasolla
  • syventämään ymmärrystäsi vastuullisuusviestinnän kytkeytymisestä arjen toimintaan ja tekoihin
  • saamaan käsityksen yritysvastuun moninaisuudesta ja sidosryhmien tuntemisen tärkeydestä 
  • asettamaan vastuullisuusviestinnän kehittämiselle realistiset tavoitteet

Tee vastuullisuusviestinnän itsearviointi ja hyödynnä ladattavaa raporttia omassa kehittämistyössä. Jos tarvitset ulkopuolisen asiantuntijan näkemystä, autamme mielellämme vastuullisuusviestinnän suunnittelussa ja pitkäjänteisessä kehittämisessä.